عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 749
:: باردید دیروز : 485
:: بازدید هفته : 3075
:: بازدید ماه : 11392
:: بازدید سال : 25673
:: بازدید کلی : 216956

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

نقد و بررسی فیلم جذاب wanted
شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت 14:30 | بازدید : 561 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

جیمز مک‌آوی نقش وس را بازی می‌کند، یک مرد معمولی عصبی که یک شغل اداری دارد که کاملاً بد است. او رقت انگیز است، یک بازنده، از داروهایی برای حملات اضطراب، از همه بیماری های ساختگی و مضحک استفاده می کند. بهترین دوست او یک جوک قلدر است که در حال حیله گری دوست دختر وس و آزاردهنده است و اتفاقاً با از دست دادن پول نقد از وس برای مواد ضدبارداری لازم، توهین به آسیب اضافه می کند. اما زمانی که آنجلینا جولی در یک داروخانه از جایی بیرون می‌آید، وس را از تلاشی مرموز و شگفت‌انگیز به جان او نجات می‌دهد، زندگی غیرقابل‌مطالعه وس تغییر می‌کند، و مردی را که به زودی سابق می‌شود به داخل خودروی پر زرق و برق خود هل می‌دهد. تعقیب و گریز در امتداد آزادراه شهر، تبادل آتش با مرد مسلح همچنین برای دانلود بهترین فیلم های خارجی میتوانید از وب سایت فرافیلم کمک بگیرید.

ظاهراً نیروهای تاریکی از وس نفرت دارند زیرا بدون اینکه بدانند او یک نینجا از افراد برتر است. پدر خودش، یک قاتل استاد که هرگز او را نمی شناخت، به تازگی توسط مخالفان پنهان کشته شده است. سرنوشت او این است که یک قاتل چیره دست باشد، و وظیفه جولی - که به سادگی با نام "روباه" شناخته می شود - این است که او را وادار کند تا قدم بگذارد، سرنوشت خود را بپذیرد و وارد انجمن برادری شود، انجمنی مخفی از قاتلان سفارشی که به قتل اختصاص داده شده است. افراد بد مهم را از بین ببرید برادری در داخل چیزی که شبیه قلعه ای شبیه به بالمورال به نظر می رسد پنهان می شود و به عنوان جامعه ای از بافندگان ظاهر می شود.

روش فوق‌العاده سکسی آن‌ها برای تیراندازی به مردم - به غیر از روش معمول انجام آن با بازوی دراز، تفنگ 90 درجه خمیده، صورت غیراخلاقی که به سمت قربانی نشان داده می‌شود - استفاده از یک گلوله مخصوص با شیار چوب پنبه‌باز است. این، و ضربه شلاقی خفیف با بازوی تیرانداز، باعث انحنای گلوله در گوشه های گرد می شود، قطعه ای که شاید تأثیر دیوید بکهام را نشان دهد. البته وس به یک نر آلفا تبدیل می‌شود، و حتی با آنجلینا کمی لب‌زدایی می‌کند، که به نظر می‌رسد او در حال چنگ زدن به مبل آوازی است.

تبلیغات

با این حال، به طرز عجیبی، این زندگی پیش از قهرمانی وس است که بیشترین شور و اشتیاق را بکمامبتوف به آن بخشیده است. هیچ‌کدام از خشونت‌ها و اکشن‌ها کسری از شدت چشم‌های مهره‌ای را ندارند که کارگردان لحظه‌ای را که وس کارش را ترک می‌کند و به رئیسش می‌گوید آن را هل بدهد، سرمایه‌گذاری می‌کند. چون رئیسش یک زن چاق و زشت است. این عوضی وحشتناک همیشه به او ضربه می زند و او به شکلی بزرگ به ظاهرش می رسد، چاقی او نشانه واضحی است که او می خواهد او را پایین بیاورند و به آن بخندند. وجود او به طور خلاصه در پایان فیلم تکرار می شود، زمانی که یکی از گلوله های وس ​​از میان دوناتی که در حال بلعیدن است سوت می زند.

باید بگویم که فکر نمی‌کنم اخیراً فیلمی را ندیده باشم که تنفر از زنان را کاملاً آشکار و پر حرارت، مانند این فیلم، بیان کند. به نوعی، رئیس وس بارزترین شخصیت زن فیلم است، قوی‌تر و واضح‌تر از دیگران: بیشتر از دوست دختر وحشتناک و دوگانه وس، که با دیدن وس در حال بوسیدن فاکس و بیشتر از خود فاکس که فاکس را می‌بوسد تحقیر می‌شود. در اصل یک مرد افتخاری است. این فیلمی است که در آن نوع زن با بچه‌های شیک و بی‌ربط و فویل‌های کمیک چاق نشان داده می‌شود، زیبایی‌شناسی زشت فاحشه‌ای که واقعاً تحقیر زنانگی را بسیار بسیار قدرتمند می‌کند.




|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: